Звіт голів селищних, сільських рад Новомиколаївського району 

Звіт голів селищних, сільських рад Новомиколаївського району 

За ініціативою

         За ініціативою Новомиколаївської селищної ради у перших числах лютого місяця було створено робочу  групу з питання об’єднання  громад  Новомиколаївського  району. До  складу якої увійшли усі сільські та селищні голови. Проігнорували запрошення  Барвінівська та Терсянська  території.

         Мета робочої групи- розрахунки спроможності об’єднаної громади. Один раз на тиждень, у продовж лютого-березня місяця, відбувалося зібрання  робочої групи у Новомиколаївській селищній раді, і кожен раз на це зібрання запрошувалися  фахівці з різних об’єктів  господарювання. Таким чином, заслухавши звіти, за 2017 рік, та плани на 2018 рік, які надали керівники установ, а саме по медицині (Головні лікарі Нестеренко Г.Б. та Голуб С.М.), освіта (в.о.районо-Хробостова М.А., пожежна  частина (Начальник Новомиколаївського РС ГУДСНС України у Запорізькій області Підполковник служби ЦЗ В.О.Бабенко), культура(начальник відділу – Сорока Ю.О.), начальник фінвідділу (Захарчук В.І.). робоча група направила звернення депутатам Новомиколаївської селищної ради з проханням не розглядати питання про об’єднання  громад Новомиколаївського району до остаточних розрахунків та до проведення оптимізації робочих місць у всіх сферах життєдіяльності району, а саме у медицині, освіті і культурі. Звернення підписали всі сільські  та  селищні голови, які приймали участь у робочій групі.

         Відповідне звернення  буде направлено голові  РДА Новомиколаївського району та голові ОДА Запорізької області.

 

Шановні мешканці Новомиколаївського району!

На Ваш розсуд ми публікуємо інформацію про складову бюджету, до якого входить дохідна  та  видаткова частина, як місцевого так і районного бюджетів. Я не можу стверджувати про остаточні додаткові, чи то інші надходження від держави у вигляді субвенції, але те, що ми знаємо ділимося з Вами.

           Таблиця №1.

         Що стосується на сьогоднішній день  бюджету розвитку  сільських рад Новомиколаївського району то він складає 18 млн. грн. в т.ч. бюджет розвитку Новомиколаївської селищної ради 8 млн.грн. Що стосується бюджету розвитку районного бюджету, то його не існує.

         Складається таке враження, що обєднання  громад в одну велику громаду ставе собі  на меті скоротити штатні розписи сільських рад,  а бюджет розвитку сільських та селищних рад віддати на закриття дирявого районного бюджету. Для того щоб не вийшов   бюджет проїдання  і дійсно було об’єднання громад спроможним, ми повинні зробити оптимізацію робочих місць до об’єднання, а це напряму лягає на плечі адміністрації району і для  цього повинні зробити відповідні розрахунки у освіті, культурі і медицини тому, що до 2020 року не буде державної медичної  субвенції, за рахунок  якої утримується 70%  медицини – 9 млн.грн. До 20-го року знімуть з дохідної  частини сільських та селищних рад  акциз, а це ще 3 млн.грн.  Окрім того  виплата вчителям 20% за престижність вже сьогодні під загрозою. Що далі?

         Балачки про те, що до нас не йдуть інвестори, бо нема громади, поки що балачки. Інвестори не йдуть туди, де не має генерального плану території. У Новомиколаївській селищній раді він є і тому  15 березня  прийнято рішення про виділення земельної ділянки площею понад 20 га (на територіх МТФ  що біля току) для будівництва  сонячної електростанції,  яку буде збудовано у 2018 році. А це податки, а  це нові 10 робочих місць. Шукати треба інвестора самим, а не чекати поки до Вас прийдуть з поклонами.

         До Вашої уваги також надаємо інформацію щодо утримання шкіл, висновки також робіть самі. Добавлю тільки, що утримання студента медичного  вуза державі  обходиться у 32 тис.грн., а утримання  1-го учня у Покровській об’єднаній громаді на сьогодні  8 тис.грн.

                        Таблиця №2

         Кожен сільський голова повинен дбати за свою територію і тому у кожного з них, чи то в нас повинен бути план розвитку території,  з яких у подальшому складається перспективний план розвитку громади. Для цього потрібно  спільними зусиллями (я маю на увазі сільські,  селищні голови та голови райради і адміністрації) розробити план дій по кожній території по всіх інфраструктурах. Так, звичайно, це не проста і  не приємна робота, куди простіше ходить по організаціях і гадить селищних і сільських голів.

         Сама витратна частина  бюджету-освітня. Тому у цій сфері потрібно щось змінювати. Я особисто проти закриття  шкіл, але я за перепрофілювання, я  за те щоб хватало коштів на ремонт класів та іншого.  Я проти того, що шкільний автобус  з ранку їде з Веселого Гаю у с. Острівське,  збирає дітей і везе у Веселий Гай, а потім  забира учнів і везе у Новомиколаївку.  По закінченню уроків все йде у зворотньому напрямку. І ніхто тут не рахує кошти платників податку, всі справно  отримують премії? І таких прикладів не бракує.

         Не  справедливо ставити завдання тільки адміністрації. В нашій сфері діяльності теж є прогалявини. Є не  використані кошти на благоустрій.  А для чого депутати, для чого сесії?  Чому люди не  впливають на  розвиток території, якщо нічого не робиться?

         Ну от наприклад всіма  восхвалена  Барвініська сільська рада має  самий  менший бюджет, самий менший  прибутковий,  а площа сільської ради на 200 га більша ніж у Веселогаївській раді. Тільки прибуткового податку ця територія отримує у 2-а рази більше ніж Барвініська. Нема землі у бур’янах, вся оброблена і там і там. А бюджет розвитку є, і дороги асфальтовані і багато чого на території зроблено. Подібних прикладів теж вистачає. І не потрібно ждати  децентралізацію, потрібно працювати. У нашій сфері багато об’єктів  без документів, паспортів, проектів. Як їх передавати у об’єднану громаду?  Цей процес теж повинен кимось контролюватись і звісно не Новомиколаївською  селищною радою.

         Ідея провести обєднання громад тільки за рахунок сільських та селищних рад, за рахунок  скорочення штатного розпису рад- не дуже добра ідея, тим паче не такі вже й здорові кошти вивільняються. Об’єднати  громаду і на завжди загубити бюджет розвитку території. Голови сільських та селищних рад на це не підуть.

         Тому потрібно шукати компроміс, який влаштує  і людей і територію.

         Тим паче, що районну лікарню ми повинні утримати у любий спосіб- це завдання №1.

         Сільські та селищні ради у березні-квітні місяця виділять кошти на спів фінансування районної лікарні з питань ремонту приміщень та  придбання нового обладнання. Будь ласка приєднуйтесь до цієї акції шановні роботодавці.

         Ми готові до співпраці  з усіма.

         І на остачу Надаємо перелік об’єктів  і доріг комунальної власності на яких у 2018 році буде здійснено капітальний ремонт або реконструкція  за кошти з бюджету Новомиколаївської селищної ради:

1. Капітальний ремонт дороги по вул. «Вільна» - 700 тис.грн.

2. Капітальний ремонт дороги по вул. «Щастя» - 582 тис.грн.

3. Капітальний ремонт дороги по вул. «Грушевського» - 253 тис.грн.

4. Капітальний ремонт мосту по вул. «Івана Клевчука» -  1 млн.700 тис.грн.

5. Капітальний ремонт дороги по вул. «Переможна» - 820 тис.грн.

6. Будівництво фонтану на площі – 2 млн.100 тис.грн

7. Реконструкція каналізаційних мереж по вул. «Шкільна» - 728 тис.грн.

         Залишок коштів  буде спрямовано на поточний ремонт доріг, вуличного освітлення, тротуарів та іншого.

 

 

З повагою до людей

 

Селищний голова                                                                      С.І.Шамайда

                                                                                                                    Табличка 1

ДОХІДНА ЧАСТИНА

 

Бюджет селищних рад             - 27.288 млн.грн.

Бюджет райради (ПДФО)        - 31.889 млн.грн.

Разом                                          - 59.177 млн.грн.

 

Медична субвенція                   - 14 млн.грн.

в т.ч. первинка                          -   6 млн.грн.

           вторинка                         -   8 млн.грн.

 

Освітня субвенція                     - 19 млн.грн.

Разом                                          - 92,177 млн.грн.

 

ВИДАТКИ

 

  1. Органи селищні, сільські ради - 11.227 млн. грн.
  2. Дитячі заклади                           - 7,1 млн.грн.
  3. Освіта шкільна                           - 38.837 млн.грн.
  4. Районо+ ДЮК                            - 5,539 млн.грн.
  5. Спорт                                           - 0.413 млн.грн.
  6. ЦРЛ (Нестеренко)                      - 14.200 млн.грн.
  7. Первинка (Голуб)                       -   6 млн.грн.
  8. Пожежна частина                       -  1,3 млн.грн.
  9. Райрада                                        - 3.2 млн.грн.
  10.  Культура                                     - 5.040 млн. грн.

РАЗОМ                                              - 92.856 млн.грн.

 

На розвиток                                       - 0.679 млн.грн.

 

№ п/п

Сільська (селищна) рада

площа

1

Тернуватська

5378,4000

2

Новомиколаївська

9296,1000

3

Барвінівська

4684,0000

4

Веселогаївська

4441,7000

5

Зеленівська

4828,3000

6

Любицька

5551,9000

7

Новоіванківська

4958,9000

8

Підгірненська

10122,3000

9

Різдвянська

5306,2000

10

Сторчівська

4354,0000

11

Софіївська

6780,7000

12

Самійлівська

4781,3000

13

Терсянська

12159,2000

14

Трудівська

8900,0000

 

загальна

91543,0000

« повернутися до списку новин

Логін: *

Пароль: *